- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Jak nakupovat ve zkratce
Jak nakupovat
Vyhledávání zboží
- produkty můžete vyhledat buď zadáním klíčového slova do vyhledávacího pole (např. "černý talíř"). Hledání zahájíte kliknutím levého tlačítka myši na ikonu lupy vedle vyhledávacího pole nebo stisknutím klávesy Enter na své klávesnici.
- nebo můžete procházet e-shopem pomocí svislého menu, které jsme Vám rozdělili do několika základních hlavních kategorií, kde jsme Vám doplňili základní podkategorie i o obrázkové ikony pro lepší a rychlejší orientaci.
Výběr položek z e-shopu (naplnění nákupního košíku)
- vybrané zboží do košíku jednoduše vložíte tlačíkem Do košíku, buď přímo z výpisu zboží nebo z detailu zboží. O vloženém zboží do košíku jste informováni v pravém horním rohu. Zobrazuje se Vám celková částka za celý nákup, celkový počet zboží v košíku. Vložené zboží si můžete také kontrolovat rozkliknutím šipky, kde se vám zobrazí název i fotografie zboží.
Objednání zboží
- klikněte na ikonku košík nebo pokračovat do košíku, kde můžete provést kontrolu nebo úpravu množství kusů v objednávce
- v 2. kroku (Doprava a platba) si můžete zvolit druh přepravy (DPD, PPL, osobní odběr DPD pickup, paletová přeprava PPL sprint). V případě osobního odběru DPD pickup dojde k otevření okna, kde si můžete sami najít výdejnu nejblíže Vašemu bydlišti.
- následně si níže vyberte vhodný (způsob platby) ( dobírka, platba předem na účet, platba kartou). Stále máte na pravé straně aktuální přehled kolik zaplatíte.
- ve 3. kroku jste vyzvání k vyplnění kontaktních údajů a dodací adresy.
- Po odeslání objednávky budete v případě platby kartou nebo rychlým bankovním převodem automaticky přesměrování na platební bránu společnosti GOPAY, kde zadáváte údaje o platební kartě a údaje pro 3-D Secure ověření, čímž je zajištěna nejvyšší možná úroveň zabezpečení. V případě rychlého bankovního převodu si zvolíte Vaší banku a budete standardně přesměrování do Vašeho internetového bankovnictví, kde potvrdíte standardním způsobem platbu.
Potvrzení objednávky
- Po zakoupení zboží klient od nás obdrží potvrzující email. Zboží, které je skladem pak pro vás expedujeme obvykle do dvou pracovních dnů od objednání. Pokud je objednávka realizována v dopoledních hodinách - je možné doručení následující den. Ochranné balení křehkého zboží je pro nás samozřejmostí.
V případě, že neobdržíte zprávu o doručení objednávky do 1 hodiny, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku.
+420 720 690 633
PO-SO, od 8:30 -19:00 hod
info@papiton.cz